tapeter

usch och fy och blää... varje dag i följande två veckor kommer att guldkantas av konstant skräp och smuts hemma på vårat underbara golv, eller nej stryk underbara.
vi har nämligen äntligen fått tapetsering av våran lägenhet med strukturtapeter från 80-talet på väggarna.
men ack vad snyggt det kommer bli när det är färdigt, tror jag.
det var inte så mkt enkla enfärgade tapeter att välja på vilket jag tycker är lite synd eftersom det är en hyreslägenhet, aaså nästa som kommer får det liite lättare att inreda.
men va fan nu bestämmmer jag och skiter i vad nästa vill eller inte vill!

har äntligen fått ett brunt kök tro det kommer bli helt underbart fint =)
hallen blir grå och resten har jag ingen anning om i skrivandes stund.

i lördags så passade vi linus, va jättekul. han pladdrar om allt och ingenting.
gillade att åka hiss, tvätta och vara på vinden.

nu är det the beach på tv, har aldrig sett den så jag får väl göra ett försök ikväll om jag vågar.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!