poker face

okej jag är vaken alldeles för tidigt, men vad gör man inte för dem sexiga jobbarkillarna... dom ska som sagt dra in en fiberkabel i alla lgh på tureborg, och tydligen (not surprised) har dom inte hunnit på sin bestämda tid.... så alltså kan dom komma när som helst... Skit!

hihi... sitter och kollar på tv, kom och tänka på Lund, när jag vaknade till på morgonen till lördag,så varje gång jag vaknade till  lite så nynnade jag på Poker face hela tiden, det var det enda jag kunde tänka på. försökte nynna på någon anna sång men föll hela tiden tillbaka till den.så när johanna satte på den på när vi skulle göra oss iordning höll jag på att spy... haha.



men nu gillar jag låten igen =)

igår var vi och shoppade lite på överby, blev iaf två julklappar och robin köpte skor. sen åkte vi hem til hans mamma på söndagsmiddag, var ett tag sen vi var där på middag. förr brukade vi vara där jämt.

idag blir det plugg och en liten promenad för att hämta ett paket och få lite luft.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!