50 timmar kvar av året

nu är det bara ca 50 timmar kvar av detta året, då borde man väl sammanfatta ännu ett väldigt händelserikt år.
kan jhu säga att 2008 startade väldigt mycket bättre än 2007.

idag har jag jobbat på fritids, mysigt och skönt att komma utanför hemmets fyra väggar. var roligt att titta på några andra väggar ett tag =)
efter jobbet åkte jag till Torp och träffade mamma där, vi gick runt och letade efter något bra rea-fynd!
jag hittade två bra, en BH  och en tunika/klänning från Gina.
köpte även en kofta att ha till min nyårsklänning.

 

efter Torp så åkte mamma och pappa med hit för att käka tacos och åka lite skidor i vardagsrummet.
Pappa var så bra på det så om han inte kommer  till jobbet imorn har han valt att satsa på en backhoppningskarriär!

Lite feelgood, Dancing Baby




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser att du jobbar på fritids. Jag funderar på att läsa till fritidspedagog, och jag skulle behöva ställa några frågor till någon som jobbar på just fritids. ;) /Jenny

2009-02-01 @ 18:58:48
URL: http://myengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!