köpa ut?!

" det är ett såkallat bratsparty, vi ska ju inte dricka champagnen, vi ska spruta den över varandra"


undrar om mamma eller pappa hade köpt någon av dessa ursäkterna?
nu har ju inte jag detta problemet längre men hade varit kul att dra någon av dessa bara för att se vad de skulle sagt.
"det är olagligt att köpa ut men inte som att råna en bank. mer som att parkera på handikapp och de gör ju du jämt när du har bråttom"
haha....

idag har Team Uddevalla varit här för att plugga, det gick finnemang, fram till Lunch.
sen dog energin och fantasin. men vi fick en del gjort ändå
.
Mikaela och anja käkar thai mat... we like....

imorn skall lisa och Therese komma hit för att forsätta med vår del. vill bli klara innan jul =)
efteråt tog vi oss en fika på Esspresso.... Yummie...

när jag var på väg hem från stan ringde jag R för att se vart han var. Han var i stan för att shopp mikn sista julklapp tydligen. när jag skulle ta hissen från källaren stannade den vid entrén där stod Robin och väntade, han ville tydligen inte åka med. berodde nog på att paketet inte var inslagget och jättestort. så fort han kommit hem och slagit in det ville jag klämma och känna på det, men icke sa nicke.. icke tillåtet... så fort han gått och lagt sig ska jag känna lite på det, bara liiiiite....

Peace Out!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det är faktiskt fuskit att du lyckats få en sambo som kan hitta på saker och dessutom hålla det hemligt!!!!! Nä ja e inte avis =)!

2008-12-22 @ 20:17:40
Postat av: mikaela

klämma klämma klämma... =)

2008-12-22 @ 23:21:50
URL: http://siwer.blogg.se/
Postat av: anja

go bild du har fdå haha som jag ser ut;)





2008-12-23 @ 19:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!