dan före dopparedan

dan före dopparedan... och jag har fortfarande inte fått den där "riktiga" julkänslan.
den som man hade när man var liten, längtan och pirret i magen. kanske kommer den mer när vi satt oss för att äta och jag fått klämma lite på paketen...
jag fick nämligen inte klämma på mitt paket igår, Robin vaktade det som en fågelmamma vaktar sitt ägg.
när vi gick för att lägga oss var Jeff Dunham på Tv... så jädra kul...

förut idag  var therese och lisa hos mig för att göra det sista på grupparbetet...gött=)
nu är vi hemma hos Robins mamma för att fira jul eftersom vi är hos mamma imorn.. myyyys! längtar efter sktruttungarna....

ska se om det blir några julklappar idag...kanske om jag har tur :)

min klänning som inte syns så bra... köpte i STHLM

peace out!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e grym(:

2008-12-23 @ 23:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!