julklappsfest!

har precis kommit hem från Julklappsfest på "the jobb"
hu kul som helst!

först idag har jag jobbat, från halv åtta till fem. skulle först jobba till ett sen behövdes det till tre, och när jag väl kom till jobbet blev jag tillfrågad att jobba till havl fem istället så har tjänat lite pengar iaf.
direkt efte jobbet sprang jag ner till ÖB för att nödshoppa en julklapp till leken på jobbet.
sen julmat och julklappsleken, där allas elaka inre kommer fram och dem verkligt dåliga förlorarna syns.


har laddat upp bebisen så den ska med till skolan för eventuella anteckningar imorgon,, och även för att planera diverse projekt med studieggruppen =)
vi har så kul ihop =)

 



den är faktiskt röd!

nu blir det sängen för att ännu en dag gå till skolan på en (tråkig?!) föreläsning!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!