fredag innan julafton

har idag varit i skolan för att diskuter två av dem böckerna vi skulle läsa under denna kursen.
intresant...
efter litteraturseminariet åkte vi till "overvillage" (överby) för att i panik shoppa de sista paketen inför jul. så nu är jag helt klar med alla paket!!!
SKÖNT!
när vi väl kom hem trötta, så tog jag och mickis oss en sväng in på hemmakväll, som det så fint heter... där jag fick göra slut på mina sista pengar.. hrm...
men men.... inget mer ska nu shoppas innnan jul...

nu ska jag slänga mig på soffan för att invänta maten och sällskapet... dom kommer nämligen samtidigt =)
har föresten snabbstajlat syrrans blogg.. kika in och kolla...

hoppas på en skön och lugn fredagkväll, det är jag värd.... känns som man inte kommer se nåt större på tv utan slockna gott efter käk =)


Kommentarer
Postat av: mickis

Nice-ig värre... rena rama julen juh.. kanske det som är meningen =) Ses på måndag going! Puss haj

2008-12-20 @ 19:34:08
URL: http://siwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!