8 dagar kvar till julafton!

blev ledig idag, läraren som ska ha föreläsningen idag blev sjuk.. skönt, har hunnit läsa igen allt som jag inte orkat det senaste.
idag viid ett blir det jobb, till fem bara sen hem igen och plugga.
men snart är det jhu jul och liiite ledigt kanske. ibland undrar jag verkligen hur man ska stå ut i ytterligare 3½ år. har sagt det förut och säger det igen, beundrar dig syrran som klarat det galant och snart är färdig nu.

för att få lite julkänsla så bjussar jag på några av mina julfavoriter....
Celine dion- happy christmas
Mariah carey- all i want for christmas
mer jul



britney spears med en söt jullåt

nu ska jag försöka göra mig lite iordning inna jobbet...
Peace out!


Kommentarer
Postat av: Marina

Mysig jullåt av Brittan :)

2008-12-18 @ 14:23:45
URL: http://knasmarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!