wii, kusinträff och bakfylla...

vad gör man när vädret är så här pissigt som det är nu???
jo man fördriver tiden med att umgås med goa vänner och spela Wii.
konsollen har haft långledigt hemma hos på grund av det vackra vädret som varit men nu är det dags att börja ta igen det vi missat.
just nu spelas tiger woods och förut var det mario kart, lika roligt som alltid att fördriva lite dötid. =)



just detta är vad som har gjorts i vårat hem de senaste dagarna, efter helgen hade både jag och min sambo ett ganska stort behov av att vila upp oss så både film och Wii var ett bra alternativ.


i helgen var det alltså dags för "The kusinträff 2008, limited edition" den gick av stapeln i strömstad; norskarnas gyllene stad!
så på lördag efter lite städ och grejs så satte vi oss i bilen för att puttra iväg, när vi är på G ringer mamma och säger att det är kö igenom hela ströstad så vi lörde runt eftrersom vi skulle på andra sidan av strömstad.
väl uppe så packade vi ut oss och all mat.
sedan checka in på vandrarhemmet och tillbaka till huset där vi skulle vara.
Nästan alla mina kusiner var där, utom några få.

smilla låg och sov i bilen när vi kom men när hon vaknade och fick se mig så blev hon glad =)hennes ljud till krisitn är så gulligt... hon är en sån unge som kommer bli nåt stort en vacker dag, skinn på näsan men ändå fruktansvärt charmig.
iof kan alla tre vara små änglar och charma vem som helst...
efter mycket god mat så var det dags för lite lek och alla fick en jädra vinnarskalle tom de som inte kunde göra allt stog och hejade på och hjälpte till så gott dom kunde...

sen blev det en del bus  med barnen och sen lite drickande...eller snarare mycke drickande för robin martin och tomas dom drack fram till klockan halv tre på natten men sen när robin och martin skullle gå till vandrarhemmet, som för mig och lisa tog 5-10 minuter, tog det en timme. dom hade tydligen blivit törstiga så det blev öl på en parkbänk.
Dom va rätt trötta på söndan, även om jag fick min viljawii igenom så vi åkte till sportshoppen i tanumstrand.

Hittade inte så mycket men blev ett par nya Foppisar och ett linne med trosor till gulligt med änglar på att sova i.

imorn är jag ledig så det blir antingen shopping med mamma eller leka med linus eller en kombination av båda...får se...
nu är det Wii igen som gäller och huskikande....får se om det kommit in något nytt kanske... fickk erbjudande om en lägenhetidag, en ett på 29 kvadrat.... skulle inte tro att vi skulle kunna bo i mindre lägenhet än den vi har nu ens.


peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!