lördagsnöje

så det löste sig till slut...
Eftersom detta var min "sista" lediga sommarhelg så var jag sugen på att hitta på  nåt kul eller mysigt, men vi kom inte på nåt och tänkte se vad som händer.
på lördagmorgon ringer Lisa lite halvpanikslagen och undrar om vi skulle kunna passa Linus, för mamma som skulle passa hade blivit sjuk, magsjuk.
så självklart passade jag på att få låna honom, vi var hos robins mamma och busade,badade och åt.
efter att Linus sovit på eftermiddagen så blev han så kissnödig så det hände en liten olycka, och då kom han på att man kan ju bada badkar.
Det är nämligen så att det är ett stooort badkar, iaf om man är 3 år, med bubblor i.
Linus kom på att man kan simma där i och om man häller i en hel tvålflaska då blir det lite skum.
Linus medelade att han skulle plaska med lillagubben (pippis häst) så jag kunde gå ut, när jag kom tillbaka för att titta till honom var hela vattnet helt rosa och väldigt skummigt. Detta  berodde på att han hade tömt ut hela tvålflaskan i badkaret.
sedan åkte vi hem för lite mys i soffan och en natts skön sömn.

idag har vi bara lekt och tagit det lugnt... kollat på os som varje dag...
peace out

Kommentarer
Postat av: Malin

2008-08-18 @ 17:57:10
Postat av: Malin

Ooops var visst när nån knapp som postade inlägget som inte fanns =)

Vilken tur att vi storasystrar har dig när det kniper med barnvaktandet. Hoppas att helgen har vart bra annars. Kram!!

2008-08-18 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!