måleri

har precis fått bort det sista av målarfärgen.
jag har varit ute hos syrran och målat hela helgen.
idag när jag kom ut efter jobbet så behövdelinus kissa så han  satte pottan i trappan mellan groventren och tvättstugan. så med cykelhjälm på och spaden i högsta hugg så kissade han, samtidigt somm han diskuterade "sitt" hus med mig.
han var så söt där han satt på pottan.

måste snart gå och lägga mig börjar jhu skolan imorn... kvart över tio är det upprop....
det är nervöst, tänk om man inte alls trivs med att plugga igen :S
men men kan inte bli värre än det är nu iaf =)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!