första skoldagen

efter min första dag i skolan så är jag fortfarande lika förvirad som innan. massvis med ny info om alllt och ingeting.
kääns fortfarande snurrigt i huvudet men förhoppningsviks så hjälper det med en  god natts sömn.
verkar som att  vi inte börjar så tidigt varje dag, typ 9 eller 10 och slutar sen vid 4.
tänk vad skönt när man går till jobbet och sen går hem utan att behöva göra några läxor efter det, bara vara fri.
kommer bli stor skillnad.

jag ska bli en pluggis!


nu ska jag gå och ta hand om min klena sambo, han har ont i en framtand.... stackarn en gammal lagning hade släppt så den är helt lös.
så nu ska jag gå och pyssla om honom lite.

peace out



Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till pluggets värld igen =)

2008-08-26 @ 08:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!