tisdag 11/9

tänkte snabblogga lite innnan  jag måste sticka iväg till jobbet. ska vara på fritids hela denna veckan så man får lite ombyte.
tyvärr har jag jobbat så mycket nu att en ledig dag känns som en hel vecka, vilket blir väldigt långtråkigt, förr när man gick i skolan var en dag ledigt bara en dag som man vilade upp sig och kollade på tv, om jag går hemma och inte gör något får jag spader numera.

nu är det inte långt kvar till flytt :D *längtar*
och ullared är spikat, bättre kan det inte bli.

nej nu måste jag göra mi iordning ska till fritds och sen passa skruttisarna...
peace out!

p.s.
idag är det sex år sen world treade centre rasade och fem år sen anna lindh mördades.
för sex år sedan insåg vi att världen inte är så säker som vi trott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!