sovmorgon

idag är en sådan jobbig dag då man helst av allt inte vill gå upp utan bara ligga med täcket över huvudet och slippa göra något.
som tur va så hade jag sovmorgon idag iaf, börjar inte jobba förren 15.30 idag, skönt!

passade Linus igår, mötte dom vid simhallen, linus va nöjd över att ha fått leka med moa och ha badat.
och när vi satt i bilen på väg hem så berättade han om sin lastbil och den nya bussen som han hade fått, ville att tistin skulle leka med de sen.
det va riktigt mysigt igår, älskar mina skruttungar över allt annat!

nu är det itne långt kvar, bara två veckor innan vi flyttar =)
och om en vecka så är det ullared som gäller, blir nog mkt  grejer till lägenheten...

föresten hittade bilden från butlers äntligen =)

från balen 2 juni 2007

nej nu ska jag göra mig redo för att jobba!

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!