lördagmorgon

bebislängtan sitter kvar i kroppen och vet att den gör det även  på min blivande sambo oxå men den får vänta, just nu är det flytten och andra framtidsplaner som är viktigtare.
jag kan ju int jobba i hemtjänsten livet ut så därför måste jag fundera ut vad jag vill med mitt liv, älskar verkligen att jobba på fritids och i skolan med barnen. varje gång man kommer dit så känner dom igen mig och vill att man ska göra ditt eller datt.
tror verkligen på att jobba med barn, man får se hur dom utvecklas och blir mer självständiga samtidigt som man ser att de man säger sätter spår hos dem (så det gäller att passa sig).

Ebba va hemma härom dagen o hon va så rolig, det va bolibompa och då sjöng dom dånger så frågade jag om hon kunde sjunga som barnen på tv. men det kunde hon inte sa hon men om jag gick från vardagsrummet kanske hon kunde sjunga. så jag gick lydigt ut i köket och plötsligt hör jag en stark barnstämma sjunga krokodilen i bilen...
sen ropar hon " tistin jag e härdi nu"
det är sådanna stunder man verkligen uppskattar, hon är verkligen jordens underbaraste 3:åring :D

nej nu ska jag väll kanske göra någon nytta, eller neh... får se vad det blir utav denna dagen kankse göra något vettigt ikväll...

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!