bebislängtan

shit vad tiden går fort. det är redan onsdag och imorn ska jag vara på fritids igen. det är så himla kul o komma tillbaka dit så det känns som att jag hade kunnat jobba gratis nästan.

har vart på stan med Erika idag, vi gick och kollade på bebiskläder, dom e ju så söta och jag e så sugen på det just nu bara för att allt känns verkligen perfekt men det får nog dröja ett år eller två  =)
 även om det känns som att det vore perfekt med en liten knottis i magen men men...
nej nu ska jag gå ner o mysa lite med Ebba i soffan så får vi se om jag orkar skriva mer sedan!!

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!