slapp idag

börjar itne jkobba förren 13 idag.. funderade på att ta en kort sväng på stan innan men vet itne om jag orkar.
läste precis novas mammas blogg, lät så mysigt med en lite bebis, men det får bli till o vänta... måste nog reda ut livet lite bättre innan det är dags för barn.

vaknade tidigt imorse av min sambos (konstigt det låter) väckarklocka. somnade om en stund men vid sju var jag tvungen o gå upp för massaelgubbar skulle greja nåt dumt i våran lägenhet och dom skulle komma nångång mellan 7 och 16.... men dom kom inte förren vid tio men men...

nu börjar vårat hem likna ett hem med gardiner och grejer som passar lite här och där...
nu ska jag nog ta mig i kragen och damsuga bort massa borrdamm. sen göra mig redo för jobbet...

puss o kram ses på stan

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!