kväll på akuten

så då....
ännu en dag man har vaknat och tagit sig upp ur sängen.
 hörde en rolig sak igår, att istället för att vara arg och tycka att vissa saker är jobbigt så kan man vända på det.
t.e.x att när väckarklockan ringer och man itne vill gå upp så ska man tänka: yes jag vaknade idag med :)
kan vara bra att tänka på ibland.

gårdagen blev inte riktigt vad jag hade väntat mig, gick ner till stan och köpte lite godis på väg till jobbet tänkte att det ska vi mysa med ikväll. åkte till jobbet och väl där var alla verkligen helt uppsruvade, det va high life där... så när jag slutade 4 så kändes de rätt så skönt. försökte ringa mamma för jag hade tänkt få med henne o trän men nejdå, fick inte tag på henne. ringde pappa och undrade om han hört av henne.
stog kvar och väntade på bussen hem när pappa ringde och sa att mamma låg på akuten, när någon nämner akuten så går det plötsligt väldigt många tankar igenom huvudet, men det var inte så farligt som jag trodde, mamma hade yrsel och hade åkt från jobbet till akuten på bår, som tur är så jobbar hon på sjukhuset så det va inte alltför långt men ändå.
var på akuten från fem till halv nio, då åkte jag hem och pappa ringde halv elva då hade mamma blivit inlagd för "utredning"
så vi får väl se hur det är med henne idag... hoppas hon får komma hem snart iaf... borde hon få..

idag ska jag klippa mig sen får vi se vart dagen leder mig....

puss o kram ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!