weii vad jag är bra!

äntligen! har med hjälp av en superbra sida ( http://designadinblogg.blogg.se/) fixat till min blogg och är jättenöjd med resultatet!
har klarat av att lära mig koderna själv, en klapp på axeln :P
eller inte själv men med hjälp av bloggen då men är ändå nöjd :D
 
idag ska jag jobba två till sex, tråkiga tider men måste få pengar kanske tänkte ta mig ett varv på stan innan jobbet, om jag orkar har nämligen börjat bli förkyld, bläää vad tråkiggt!!
ska ta och göra iordning lite här i hemmet och göra en ordentlig brunch, som det får bli idag, kanske göra göra iordning lite lunchlådor till imorn.
ska nämligen göra ett rejält pass, 13- 15.30 på fritids sen 16-22 på ryttaren. vilket inte är något jättelångt pass men det blir flängande hit och dit men det får gå...
behöver ju timmarna och pengarna, så vad gör man inte...

nej nu ska jag bli hemmafru igen...

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!