måndag igen

får väl uppdatera lite igen så syster yster på andra sidan floden kan få lite info om lillasysters tråkiga vardag.
var på kalas i ördags, det var väldigt trevligtdock ett lite uydda ställe men inget negativt om det.
skruttungarna Ebba och linus var med och busade väldigt, både med varandra och alla andra gäster på kalaset.
när ebba skulle kissa ville linus följa med och till och med då busade han med henne. klappade henne på rumpan och sa att det luftade fyyyyyy i toan.
smilla hade hönsbuljjong som martin sa, så hon och micke var hemma.
men det var kanske tur med tanke på att ebba och linus sprang och busade tillräckligt. även om jag självklart längtade efter henne, men får bli en anna gång.

idag har jag jobbat ett långt pass på fritids från 7- 18 eftersom jag sa att jag kunde stänga.
varit jobbig dag idag, tuffa strider med en del barn. usch.
men men sånt e det, ska även jobbba onsdag, torsdag och fredag, iof bara eftermiddagar men vd gör man inte , finns inte fler tider nångon annanstans heller. men det löser sig alltid, tur man lever med rik elektiker :P

nej nu ska jag gå och käka mat och kolla på sjukhuset

peace out!

p.s. moster älskar verkligen sina skruttungar

Kommentarer
Postat av: syster yster 1

Tyvärr har Smilla kvar hönsbuljongen i munnen så vi är hemma ett par dagar till denna vecka :-)

2007-11-20 @ 11:58:27
Postat av: Designa din blogg

Hej! Tack för dina kommentarer.. trevligt att du tycer om min sida..=)
Jag har inte skrivit något inlägg om hur man ordnar länkar, men det ska väl komma det med.. i framtiden.. bara jag kommer hem igen från min semester så..

2007-11-20 @ 17:41:22
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!