fredagkväll

haha... sitter och kikar på fredag hela veckan, det är kul. eller ja, jo det är kul men kunde varit bättre men. man får stå ut så länge man itne har kvarteret skatan eller rena ramar rolf.
det va bättre förr...

idag har jag jobbat, men dock inte slitit, hade filmtajm med mys på fritds, godis och ögonmuffins bjöds det på.barnen hade varit så duktiga och. bakat själva. kul med lov!
fick fin present idag med :)
barnen hade pysslat ihop en fin fladdermus till alla fröknar "som tack för att de får lära sig saker". ja vad säger man??
underbart gulligt.
trivs så himla gott på jobbet, synd bara att jag inte får mer tider där men men...

nu sitter jag här i min ensamhet, skööönt, pojken är hos "grannen" och dricker öl. jag ska snart gå och nana tro jag, ögonen börjar gå i kors på mig.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!