welcome to my life



VAD HETER DU?  Kristin
VAR BOR DU? uddevalla
TRIVS DU DÄR? ja ¨det gör jag allt=)
SENASTE KONSERTEN? gyllene tider

SPRIT, VIN, CIDER ELLER ÖL? cider
ANTAL KUDDAR I SÄNGEN? 5 stycken!
ÄTER DU FRUKOST? ja försöker hinna med det iaf
BLÄCK ELLER BLYERTS? bläck!

MOBILOPERATÖR? tele2
DRICKER DU BLÅ, GRÖN ELLER RÖD MJÖLK? grön

VAD ÅT DU TILL FRUKOST? macka
NÄSTA MÅL I LIVET? komma på vad jag ska göra efter studenten
HUR SVARAR DU I MOBILEN? hallå 
TYCKER DU OM DIN PAPPA? Ja väldigt mycket
BRUKAR DU KOMMA I TID? nje, det är lite svårt med den saken
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? frukost
HAR DU BRA KONDITION? nej inte direkt
NÄR MÅR DU BRA? när jag umgås med trevliga människor?!
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST? Förra helgen
HUR KÄNNER DU DIG NU? seg

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? de flesta, men ljusgul är en favorit just nu
KAN DU LAGA MAT? hmm beror på , vissa rätter..
ÄR DU SMART? när det gäller kan jag vara det ;)
BLIR DU BRA PÅ KORT? om jag har tur?

ÄR DU AKTIV I SKOLAN: ibland, men oftast inte
VAD SAKNAR DU? mina skruttungar
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST? häromdagen jag kollade på ett sorgligt program ;)
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET? nej
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? ja väldigt =)
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN? mjölk
RAKAR DU BENEN? ja försöker och göra det iaf.
ÄR DU NYTTIG? nee verkligen inte men försöker¨
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG? vid 11 på vardagar typ :)
PROJEKT JUST NU? STUDENT 2007
VAD BORDE DU GÖRA? plugga
VAD VILL DU GÖRA NU? sola och bada i pina colada ;)

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? självklart
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG? halv åtta för att plugga
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? inte ett enda
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
ja faktiskt
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? hmm lagom
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? hmm,kissa ;)

BRUKAR DU SMINKA DEJ? ja
VEM/VILKA HAR BETYTT MEST FÖR DEJ I DITT LIV? Mamma, pappa systrar och vänner
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? ja det är jag nog.
OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ? vill ändra på min kropp och mitt utseende, att se ut soom adriana skulle inte vara fel tack!
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Jupp =)
VAD VILL DU JOBBA MED? vet inte riktigt, barn tror jag?.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? Skruttisarna, vänner och mkt mer
VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG? Party party
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? inget jag kommer på just nu kanske
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Allt som är värt och lyssna på

KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Hmm? mesig kasnke

ÄR DU BORTSKÄMD? Beror på vem man frågar?
ÄR DU TRÖTT? ja lite!
VAD GÖR DU IMORGON? Shoppar loss och pluggar

DAGENS TANKE! Vad ska man köpa till alla i studentpresent ?

Vilken svordom använder du mest?
jävla

Hur många resväskor äger du?
hmm.. två?!

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
nej är inget fan av flip-flops längre

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
nje, är ingen duktig fotograf

Vilken var den senaste filmen du såg?
night at the museum, snaaaark

Har någon av dina vänner barn?
ne

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en egen lägenhet :P

Har någon någonsin kallat dig lat?
jaa varje dag typ :D
 

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
vanlig mjölk blir bra

När var senast någon stötte på dig?
det du! :D

Vad åt du till middag?
har inte ätit än

Använder du huvtröjor?
jaa brukar bli så

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
hmm svårt att välja alla är roliga? men det får nog bli Lisebergsbanan  

Vilken film kan du alla replikerna till?
shrek och hitta nemo;

När flög du senast?
för längesen
 
Läser du för skojs skull?
jaa  när jag har tid
 
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
en tatuering på ankeln hade inte vart fel

Har du en blogg?
ja det är den ni läser nu

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
ibland, men brukar vara stressiga

Hamnar du ofta i trubbel för att du pratar under lektionerna?
oja?


Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
ja på senare dagar så laddar man ju upp för student 2007

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
19
 
Vad har du på dig?
mjukiskläder inget vackert

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!