studenten 14 dagar bort....

ännu en dag lutar åt sitt slut, varför går allt så fort när man vill ha mycket tid?
helt plötsligt utan att jag har märkt det, har det blivit sommar!
märkte inte att våren tog slut och sommaren kom, för det har den faktiskt gjort, kankse bara är försommar men ändå.

idag har vädret inte visat sig från den bästa sidan i och för sig, det hjar varit mulet och regnat, iaf där jag befunnit mig.
i trollhättan hela dagen.
har varit på överby och letat efter studentkläder och grejer att hänga runt halsen på massa folk, tveksamt om man kommer få något tillbaka från vissa men det var kul att shoppa det iaf.

har även kommit på vad jag ska önska mig av mamma i studentpresent, värre är det med födelsedagen, vad ska man önska sig, fyller dagen efter studenten 8/6.
känns som att man blir bortglömd, ingen ide och hoppas på några födelsedaggspresenter här inte.

usch nu börjar magen kurra osch huvet surra, vill åka hem ta en dusch och ta en turra..(tupplur, men det rimmar inte)

nej nu ska jag försöka plugga lite natur, gha....

peace out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!