startskottet har gått....

idag går startskottet för studentfirandet!
ska gå på krogen med klassen, vem vet hur det kommer att sluta?!

igår fixade jag och jennie naglarna, gud vad lyxig man känner sig... det jobbigaste var att skicka sms.. många fel bokstäver trycker man in...
satt hos hon som gjorde naglarna i totalt 3,5 timmar...men det var det värt...

idag har jag fixat med håret och frisyren inför student- 07 har även börjat gå in skorna inför balen och själva studentdagen.
hoppas att det blir bra! vad gör man annars, tar på sig en keps?

nu till det svåraste problemet, vad ska man ha på sig ikväll? jag känner inte att jag direkt passar i shorts, har en sån ful bebismage, gulligt när de är på bebisar men inte på mig...
man måste ju vara snygg nu de sista dagarna innan studenten, funderar även på att ta en tubtopsklänning men det känns lite bart, funderar på att ha den på studentonsdagen.

(är det stavfel är det för naglarna fastnar lite här och där)

Student 2007!

onsdag - GG med klassen
torsdag - bio
fredag- krogen kanske
lördag -bal och krogen

tisdag- grilla på landbadet
onsdag- GG
torsdag - STUDENT 2007
fredag- Smögen och min 19-årsdag


nej nu ska jag gå och sminka mig!
peace out!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad fina dina naglar blev och ha så kul på studenten. Grattis förresten ;)

2007-06-01 @ 11:25:09
URL: http://hallonkyssar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!