banktrubbel och shopping!!

det här med att blogga, det blir som ett beronende!

idag då har jag ju varit hemma för att plugga men det gick lixom inte så bra.
har gjort lite grann men inte tillräckligt, förstår inte hur det ska gå till.

sen när mamma och pappa kom hem från lysekil där dom passat skuttungarna så tog jag bilen och drog till stan.
va tvungen att skaffa ett nyt bankomatkort eftersom det gamla så vänligt hade avmagnetiserat sig.
banken borde uppfinna ett kort som inte gör det, eftersom jag aldrig har kontanter så kommer den här veckan fram till det nya kommer vara så jobbig, inga impulsköp eller oförberedda shoppingrundor... hur ska jag stå ut??

och när jag ändå va i stan passade jag på att köpa det som jag ska ha under balklänningen =)
har även införskaffat mig en klänning att ha på lördag eventuellt, hoppas bara att den inte glider ner...
längtar verkligen tills på lördag.... =) riktig tjejjkväll

" people dont wanna see us togheter, but it dont matter, cause i´ve got you babe"



aurevior!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!