tisdag 4 december

har äntligen fått upp ljusstakarna, så nu är det mysigt och lite juligt hemma hos oss på berget.
var hos min syster yster på kalas i lördags, va så mysigt med barnen som lekte tilsammans.
tyvärr växer ju barnen alltför fort, men det är oxå kul.
har även passat smilla idag, va så mysigt att bara få träffa henne helt ensam, hon va så söt när jag bytte blöja på henne, stog o hoppade på skötbordet och pussade på mig.

ikväll är det fest med jobbet, jag trodde ju inte jag skulle få följa med men tydligen så skulle jag det ändå, vilket ska bli superkul, men är väldigt nervös eftrsom det känns som att jag ändå inte borde vara där.
men det blir nog kul, tyvärr börjar jag halv åtta imorn.
men nu ska jag gå o göra mig iordning.


peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!