lusse lelle...

lusse lelle, elva nätter före jul...
nu är det itne långt kvar till jul och fortfarande är det alltför många julklappar som inte blivit köpta.
ska åka o jobba idag  men orkar egentligen inte.
undrar just hur det gick på luciatåget för kidsen idag, dom va säkert jätteduktiga.
funderar just  nu på om jag ska orka att åka ut till ebba o smillas lucia imorn eller om jag ska vara hemma o tvätta...
svårt val, men får se vad det finns för tvättider oxå.

sitter o kollar på ett programm där dom renoverar gamla tanter så dom ser yngre o snyggare ut, just då inser jag att det är dags att börja med en diet för min del, alltför många kilon sitter just nu på min mage.
gah... hur gör man sånt, att gå upp är lätt andra hållet är mkt svårare....

nu måste jag dra till jobbet....
ha det göttt!!image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!