luciakväll

sitter i mörkret o väntar på att min sambo ska komma hem, eller jag ska egentligen diska o göra mredo för myspys, men fastnade här och läsa andras bloggar.
just denna bloggen http://tidigmamma.blogg.se/ fastnade jag för, känns som att mitt liv inte är så kämpigt som det kan kännas ibland när man läser den.

inget lussetåg blev det för min del idag fick erbjudande om att kika på ett men jag orkade inte vara kvar på jobbet, så jag åkte io shoppade lite klappar.
hade tänkt åka till syster yster på andra sidan ån imorn o kolla på skruttisarnas luciatåg på dagis men så frågade lisa om jag kunde passa linus imorn så då blev det det istället, han va sjuk o kunde inte gå till dagis.
nu måste jag skynda mig o röja  innan älsklingen får dåndimpen på mitt diskberg...
ska värma lite glögg och käka lite innan oxå....

peace out!

Kommentarer
Postat av: syster yster 1

Hallå eller!! du glömde skriva att det faktiskt var ditt fel att han var sjuk =) He he nädå jag skoja bara. Hoppas allt är bra med er. Ebba sjöng faktiskt hela tiden, hon var jätteduktig! Du får komma med nästa år i stället =)

2007-12-14 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!