lördag och tvätt

håller på och tvättar och städar, fattar itne hur det kan bli så smutsigt  så fort.
känns som att man städar nästan varje dag, jag börjar nu förstå mamma när hon klagade över mina hårgrejer och att man aldrig plockade bort efter sig.
älsklingen är hos sin madre och grejar sen har han bestämt att vi ska åka och köpa vitrinskåpet =) så jag äntligen kan få plocka fram mina fina glas och tallrikar från våra gömmor.

igår passade jag linus och som sagt var han sjuk, och eftersom vi var och badade i tisdags så var det väl mitt fel att han blev sjuk :P så jag fick ta mitt ansvar.
han va inte pigg och glad som han brukar utan klagade på ont i huvudet och magen och moster fick bära hela tiden, vi tittade nog på teletabbies femton gånger igår, om och om igen.
tröttsamt, men vad gör man inte för att skruttarna ska få vara glada och nöjda.
va där en sväng på kvällen oxå, sen åkte jag hem och hade myskväll med tacos och tända ljus.

tänkte kanske att jag skulle försöka göra iordning lite julklapppar idag oxå, plus evetuellt enliten överaskning.. vi får se vad jag hinner.

föresten tänkte lagt in en bild på linus när han kröp in i skåpet där man låser in grejerna på badhuset och stängde om sig... haha... så söt var han. plötsligt var han borta så jag ropade på honom, då hör jag en svag röst och ett fnitter inifrån ett skåp där stog han och väntade på att jag skulle hitta honom.
men får se om den kommer senare... söt var han iaf =)

peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!