för mycket tid...

gah, vad ska man hitta på hela dagen och hela kvällen idag. är ledig idag och har varit uppe tidigt för att tvätta.
så nu har jag en hel dag full med tid framför mig, funderade på att åka o handla julklappar idag men får se vad jag orkar.
eftersom min kära sambo ska på ännu ett julbord med jobbet idag så är jag gräsänka hela dagen o hela kvällen,men han var snäll nog att lämna bilen hemma hos mig!
så det blir nog lite julshopping idag iaf, annars får jag fjäska med nån av systrarna så får jag hälsa på dom och mina skruttungar!

bara 17 dagar kvar till jul

julkula

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!