mitt nya liv

det är ännu en gång måndag men för en gång skull känns det inte särsilt jobbigt, är nämligen ledig idag, känns som om det var evigheter sen jag var ledig på en måndag..
men iof är jag ledig för jämnan numera, det är tråkigt, finns ingen mening med att bara gå hemma.

idag börjar mitt nya liv med nyttigheter och många promenader!
fram tills vi flyttar och jag har tänkt bli för snål för att åka buss så får jag tvinga mig själv att motionera och hoppa över allt småätande...
dessutom ska jag ta mig tid till att skriva jobbansökningar, vilket det har varit väldigt dåligt med på det senaste.
Det är ju det som är det värsta med att flytta, jag MÅSTE få in si eller så mycket pengar på en månad.
men jag hoppas att det ska funka!

denna veckan ska jag bara jobba två dagar men jag har ändå hunnit med rätt många timmar denna månaden trots allt. gäller att spara när man väl får lönen då ;)

nej nu ska jag forsätta med att planera mitt nya liv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!