studentångest och läxor

äntligen!
nu så är vårt projektarbete nästan helt färdigt, känns helt underbart att veta att man faktiskt kommer hinna!
idag hade vi nationellt prov i svenska B, skönt att ha det gjort med!
efter det satte vi oss med projektet och skrev färdigt allt nästan.

har t.o.m. hunnit en sväng till överby, kanske hittat min blivande studentklänning, vet itne, känns som att alla andra kommer ha en som är jättefin. men får vara nöjd om jag ens hittar någon jag tycker om.
hade helst velat gå i mjukisbyxor...

jaja, har en balklänning iallafall, det är inte fy ska det. och dessutom någon att gå på balen med!

liten kul grej:

Tio första:
Första bästa kompis:
hmm, linn larsson
Första bil: mammas :P
Första kärlek: fredrik, oj vad längesen det var
Första husdjur: katt
Första semester: grekland
Första jobb: kemtvätten =)
Första köpta skiva: five
Första riktiga kyss: jadu...minns inte riktigt
Första piercing: navel
Första konsert: gyllene tider

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: cider
Sista bilfärd: hem idag
Sista filmen du såg: smala sussie
Sista bubbelbadet: för tre veckor sen i fjällen
Sista spelade cd: johannas partyfest skiva
Sista gången du grät: hmm...
Sista måltiden: för två timmar sen

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? ja
Varit på tv? nej tror inte det..
Fått ditt hjärta krossat? ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det? tyvärr ja
Haft ett one night stand? hmm.. på sätt och vis
Busringt till nån? självklart ;)

Sju saker du har på dig:
thigts, lång tshirt och tjocktröja

Fyra personer du kan berätta allt för:
jennie
johanna
mamma
?

Tre val:
Svart eller vit? svart
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller chips? chips

Två saker att göra innan du dör:
resa mycket
finna min livs kärlek

En sak du ångrar:
jadu, många det..


nej nu ska jag gå och lägga mig för att vakna upp imorn och ha ännu en dag fylld av läxor :P

see you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!