skruttungar!

gårdagen var verkligen intensiv, eller ja hela veckan har varit intensiv.
jag var i skolan igår, sen jobbade jag, efter det greja med projektet ,hem o käka o slappa lite.
på kvällen kollade jag på bilar, den va kul!!

om en liten stund kommer skruttungarna, saknar dem, hoppas bara ebba inte får sina treårsutbrott...
hon ringde förut.
-hej tistin.
-hej ebba!
-jag dansar
-dansar du?
-nej jag DANSAR
-ja, dansar du??
-mamma hon HÖR inte!!!!(mkt irriterad på sin moster som inte hör) =)

nej ta tag i lite läxor så jag slipper slita som en tok för att hinna ikapp sen..

See u later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!