sandkakor och studentbekymmer!

igår var Ebba och Smilla här, vi lekte och busade. det var ganska mysigt faktiskt.
jag och ebba byggde stora sanslott och massor av kakor.
det va ganska kul när ebba lekte att jag var sjuk och sanden var medicin. plötsligt snubblar hon och stoppar hela spaden i ögat på moster som snällt leker med ebba, nämen oj!
jaja man får ju räkna med sånt med dom små krypen.

hade tänkt att kolla på film igår men nejdå, bara för att man har tid, så råkar man bli trött när man lägger sig i sängen.
kanske blir det en film idag men tror inte det, skkulle väl egentligen passa på att ringa johanna (jojo)
men det blir ett senare problem, utgång imorn blir det iallafall. ska bli så kul att få komma och ut skaka dom lurviga!

nu vet jag även vad jag ska önska mig i studentpresent av släkten, pengar till en bärbar dator. insett att detta är ett måste om man ska plugga 3,5 år på högskolan!
av mamma och pappa vet jag inte vad jag vill ha, eftersom jag fyller dagen efter själva studenten (8 juni).
så jag vet inte än om  jag vill ha något stort och yrt nu eller få två presenter eller om jag ska få en mindre nu och en dyrare senare eller om jag vill ha en dyr nu och något mer senare. en del att fundera på?!

även linus fick vara med på denna bilden =)


jaja.. nu är det tvn som lockar igen.
aurevoir!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!